woensdag, april 20

Vans


Vans, de schoenen met voordelen:

- zitten lekker
- geschikt voor zomerse dagen & winterse dagen
- gaan redelijk lang mee
- zien er leuk uit

Jaja, ik heb ze, maar ben niet de enige!
Veel meisjes(&jongens) zijn je al voorgegaan.

Ik heb ze in het lichtblauw zoals je hieronder ziet:

Je hebt heel veel verschillende soorten en kleuren, hier wat tips:
- kies een kleur die goed past bij je kleding (lichtblauwe die ik heb passen overal bij&dus ook bij mijn jas waar het vooral om ging)
- Je hebt heel veel leuke printjes, maar bedenk hierbij ook waarmee je het kan combineren en waarmee niet!
- Leuke kleuren volgens mijn smaak: Lichtblauw, donkerblauw, rood, groen.
- Je hebt een versie met dikke zolen, en een versie met dunnere(''vrouwen versie''), ik raad je die met de dikker aan!(maar als je hem vaak wilt dragen met een panty voor bijvoovbeeld onder een rokje of jurkje dan raad ik je de vrouwelijke aan!

Liefs





Geen opmerkingen: